viernes, 12 de septiembre de 2008

Ariel Santamaria diu que "superaré Ernest Benach"


http://es.youtube.com/watch?v=LzetL99-zdY

Una representació de la CORI, encapçalada pel seu líder Ariel Santamaria, ha visitat el Parlament de Catalunya. Santamaria, que ha arribat amb la seva guitarra i una senyera amb el burro català, ha assegurat que al 2010 es presentarà a les eleccions i serà el nou president de la Generalitat. "Ara tenim el Benach de president del Parlament i jo em presento a president de la Generalitat. Voteu-me a les properes eleccions", ha assegurat el cantant a la seva arribada al Parc de la Ciutadella.

El cantant, que ha entonat Els Segadors guitarra en mà, ha fet un 'discurs' des del faristol de l'hemicicle. "Catalans, ja sóc aquí, per primer dia en la meva vida visito el Parlament, el Parlament que serà el meu lloc de treball, el meu lloc de feina per treballar per la població catalana i al 2010, com a molt tard, em presentaré i guanyarem les eleccions", ha dit.

Santamaria ha lamentat no poder asseure's a un dels escons, però ha promès que "quan tingui representació parlamentària permetré a tots els ciutadans que vulguin seure i provar-ho, o que vulguin ser propers candidats, que ho faci. Els hi cediré el meu escó". Tanmateix, quan ha estat al "despatx presidencial del senyor honorable, il·lustre, excel·lentíssim Ernest Benach, d'ERC, president del Parlament", ha comentat que "jo al 2010 el superaré i seré president de la Generalitat".

No hay comentarios: